Regulamentul magazinului online
https://nordictec-shop.ro
I. Dispoziții generale
1. Regulamentul stabilește condițiile de furnizare a serviciilor neplătite prin mijloace electronice și de vânzare desfășurate prin intermediul Magazinului Online la adresa https://nordic-sklep.pl/ de către firma PUH LedNet Bartosz Orlicki cu sediul în Polonia, Szydłowiec (26-500), str. Jastrzębska 36A, înregistrată în Registrul Central de Evidență și Informare a Activității Economice din Republica Polonia sub numărul NIP: PL7991921264. În plus, firma este înregistrată ca plătitor de TVA în Germania sub numărul DE325459351.
2. Prezentul regulament, serviciile și produsele Nordic Tec® definite în acesta sunt destinate Consumatorilor și Antreprenorilor.
3. Acceptarea prezentului regulament este obligatorie pentru utilizarea serviciilor noastre și pentru încheierea contractelor de vânzare.
4. Pentru orice aspecte legate de utilizarea serviciilor noastre și de vânzarea produselor, ne puteți contacta la adresa de e-mail: lednet@vp.pl.
5. Pentru a utiliza Magazinul Online, trebuie îndeplinite următoarele cerințe tehnice minime:
1) un dispozitiv cu acces la internet;
2) acces la e-mail;
3) cea mai recentă versiune a unui browser web cu suport pentru Cookie-uri și Java Script.
6. În cadrul vânzătorului, vânzarea se desfășoară exclusiv online.
7. Imaginile atașate produselor au un caracter strict informativ, sunt imagini de promovare și nu trebuie să reprezinte o reprezentare reală a produsului, adică așa-numitul ,,Real Photo''. Vânzătorul declară în mod transparent și deschis că imaginile asociate produselor pot reprezenta alte obiecte (cu un caracter tehnic și aspect similar). Acest lucru se aplică în special produselor tehnice, pentru care aspectul nu reprezintă esența destinatiei produsului. În acest sens, ușoarele discrepanțe între produse și imaginile utilizate, atâta timp cât nu aduc o modificare semnificativă în funcționalitatea produsului (în ceea ce privește destinația acestuia) - nu vor fi considerate ca bază pentru aplicarea garanției sau a răspunderii conform legii.
8. Vânzătorul nu este răspunzător pentru lipsa accesului la Magazinul Online cauzată de factori de forță majoră. Vânzătorul își rezervă, de asemenea, dreptul de a întrerupe accesul la Magazinul Online din cauza întreținerii tehnice, lucrărilor de mentenanță sau lucrărilor de îmbunătățire a funcționalității Magazinului. În același timp, Vânzătorul se obligă să depună toate eforturile pentru ca aceste întreruperi să aibă loc în orele de noapte și să dureze cât mai puțin posibil.
II. Definiții
Termenii, expresiile și conceptele scrise cu majuscule în prezentul regulament au semnificația definită mai jos:
1. Zi lucrătoare - o zi de luni până vineri, cu excepția zilelor libere legale.
2. Client – persoana în beneficiul căreia sunt furnizate servicii prin mijloace electronice și care încheie cu Vânzătorul Contracte de vânzare pe baza Regulamentului.
3. Cont – un set de funcționalități din Magazinul Online alocate Clientului, accesibile după autentificare folosind o adresă de e-mail unică și o parolă, care permit, printre altele, vizualizarea comenzilor anterioare și modificarea datelor Clientului.
4. Consumator – persoană fizică care efectuează o tranzacție cu un antreprenor, care nu este direct legată de activitatea sa economică sau profesională.
5. Coș de cumpărături – funcționalitate a Magazinului Online care permite Clienților să adune produsele selectate în timp ce navighează prin sortimentul Magazinului Online, înainte de a efectua achiziția și de a plasa Comanda.
6. Vânzător – firma PUH LedNet Bartosz Orlicki, cu sediul în Polonia, în Szydłowiec (26-500), str. Jastrzębska 36A, înregistrată în Registrul Central de Evidență și Informare a Activității Economice sub numărul NIP: PL7991921264, deținătoarea mărcii Nordic Tec® și înregistrată ca plătitor de TVA în Germania sub numărul DE325459351.
7. Newsletter – serviciu furnizat prin mijloace electronice care constă în trimiterea periodică de mesaje e-mail, care informează despre actualizări, promoții, noutăți sau conținut legat de marca și produsele Nordic Tec®.
8. Operator de plăți – o terță parte externă care gestionează metodele de plată disponibile în Magazinul Online, procesând plata Clientului pentru Comandă pe baza unui acord încheiat cu Nordic Tec®.
9. Antreprenor – înseamnă o persoană fizică, o persoană juridică sau o unitate organizațională care nu are personalitate juridică, dar căreia legea îi recunoaște capacitatea juridică, care desfășoară o activitate economică sau profesională în nume propriu, care încheie un Contract de vânzare direct legat de activitatea sa economică și care are un caracter profesional rezultat, în special, din obiectul activității economice desfășurate.
10. Antreprenor cu drepturi de consumator – persoană fizică care desfășoară o activitate economică individuală, care încheie un contract cu un alt antreprenor direct legat de această activitate economică, dar acest contract nu are un caracter profesional pentru această persoană, rezultat, în special, din obiectul activității economice desfășurate, dezvăluit în Registrul Central de Evidență și Informare a Activității Economice.
11. Produs/Produse – bunuri mobile, produse din sortimentul Nordic Tec®.
12. Regulament – prezentul document.
13. Magazin Online (Magazin) – magazinul online Nordic Tec® disponibil la adresa https://nordic-sklep.pl/.
14. Contract de vânzare (Contract) – contract de vânzare a unui Produs sau a unor Produse, încheiat între Client și Vânzător la distanță, prin intermediul Magazinului Online.
15. Servicii – servicii furnizate Clienților prin mijloace electronice în sensul prevederilor legii din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii prin mijloace electronice, enumerate în art. 1 Capitolul III al Regulamentului.
16. Comandă – manifestarea de voință a Clientului care constituie o ofertă de încheiere a unui Contract de vânzare în ceea ce privește produsele incluse în comandă cu un preț de livrare specific, plasată prin intermediul Magazinului Online folosind formularul de comandă.
III. Reguli de utilizare a Magazinului Online
1. În timpul înregistrării, în cadrul acțiunilor ulterioare desfășurate pe Cont și la plasarea Comenzilor, Clientul este obligat să introducă date corecte și actuale și să le actualizeze corespunzător. Vânzătorul nu este răspunzător pentru evenimentele rezultate din lipsa datelor actuale ale Clientului. Vânzătorul nu este răspunzător pentru eventualele daune cauzate de furnizarea de către Client a unor date incorecte, neactuale sau incomplete în formularele din cadrul Magazinului Online sau de neîndeplinirea condițiilor Regulamentului. Datele furnizate de Utilizator nu trebuie să încalce dispozițiile legii în vigoare și bunurile personale și drepturile terților.
2. Serviciile neplătite furnizate prin mijloace electronice prin intermediul Magazinului Online includ:
1) prezentarea produselor Nordic Tec®;
2) asigurarea posibilității de a plasa Comenzi;
3) menținerea Contului client;
4) Newsletter;
5) blog cu articole.
3. Furnizarea Serviciilor implică în mod necesar prelucrarea datelor cu caracter personal, inclusiv a fișierelor cookie. Informații detaliate despre prelucrarea datelor cu caracter personal pot fi găsite în Politica noastră de confidențialitate.
4. Datele furnizate de Clienți în timpul înregistrării sau plasării comenzii trebuie să conțină date corecte, conforme cu realitatea, care să permită încheierea Contractului de vânzare și livrarea coletului.
5. Deoarece accesul la Magazinul Online are loc în rețeaua publică de internet, utilizarea Serviciilor noastre poate duce la riscul de obținere neautorizată a datelor Clienților sau de modificare a acestora. Recomandăm, prin urmare, să se acorde o atenție deosebită și să se utilizeze măsuri tehnice adecvate care să permită minimizarea acestor riscuri, în special programe antivirus, care să protejeze identitatea și confidențialitatea utilizatorilor de internet. Subliniem, de asemenea, că în niciun caz nu vom solicita Clientului să ne furnizeze parola Contului din Magazinul Online.
6. Este interzisă utilizarea Serviciilor și a Magazinului Online și a conținutului asociat acestuia, într-un mod contrar Regulamentului, dispozițiilor legale în vigoare, bunelor moravuri sau într-un mod care încalcă bunurile personale ale terților sau interesele Vânzătorului.
7. Contractul de utilizare a Serviciilor furnizate prin mijloace electronice este încheiat pe o perioadă nedeterminată.
8. Clientul are dreptul de a rezilia contractul de furnizare a Serviciilor, cu efect imediat și fără a fi nevoie să indice motivele rezilierii, fără a afecta drepturile Părților înainte de reziliere. În acest scop, este necesar să contactați Vânzătorul la adresa de e-mail: lednet@vp.pl sau în scris la adresa sediului, indicată în punctul 1 din Capitolul I al Regulamentului.
9. Vânzătorul are dreptul de a rezilia contractul de furnizare a Serviciilor, cu efect imediat, inclusiv fără a indica motive, fără a afecta drepturile Părților înainte de reziliere. Rezilierea menționată în propoziția anterioară are loc prin trimiterea Clientului a unei declarații în formă documentară, depusă la adresa de e-mail sau în scris.
10. Drepturile de proprietate intelectuală ale Vânzătorului asupra mărcii Nordic Tec® și asupra Magazinului Online sunt rezervate.
Cu excepția siglelor și graficilor din Magazinul Online, pentru care drepturile de autor aparțin unor terți, toate drepturile asupra Magazinului Online, inclusiv drepturile de autor și drepturile de proprietate intelectuală, aparțin Vânzătorului. Drepturile Vânzătorului, menționate în propoziția anterioară, se referă, în special, la numele și domeniul Magazinului Online, conținutul publicat în acesta și trimis Clienților, inclusiv conținutul text, sigle, grafice, fotografii, formulare. Utilizarea obiectelor de drept menționate mai sus poate avea loc numai în scopurile și conform condițiilor stabilite de Regulament, iar copierea acestora fără obținerea consimțământului scris al Vânzătorului este interzisă.
IV. Înregistrarea
1. Clientul are dreptul să dețină un singur Cont în Magazinul Online în același timp.
2. Pentru crearea unui Cont în Magazinul Online este necesară înregistrarea, care are loc prin:
1) completarea formularului de înregistrare prin furnizarea numelui, prenumelui, adresei de e-mail, respectiv a datelor privind activitatea economică desfășurată sau entitatea reprezentată
2) stabilirea unei parole pentru Cont;
3) depunerea unei declarații de cunoaștere și acceptare a regulamentului și a politicii de confidențialitate;
4) confirmarea înregistrării Contului de pe contul de e-mail indicat de Client.
3. În momentul confirmării înregistrării de către Client, se consideră încheiat contractul de furnizare a serviciilor electronice de gestionare a Contului.
4. În cadrul serviciului de menținere a Contului, Clientul are dreptul, în special, la:
1) plasarea comenzilor,
2) vizualizarea istoricului comenzilor,
3) modificarea datelor cu caracter personal introduse
4) resetarea parolei Contului, în caz de pierdere.
5. Clientul poate șterge contul în orice moment, contactând Vânzătorul pe adresa de e-mail: lednet@vp.pl.
6. Ștergerea Contului duce la rezilierea contractului de furnizare a Serviciilor.
7. În cazul în care Clientul nu utilizează Contul timp de 3 ani, Vânzătorul își rezervă dreptul de a șterge Contul, din motive de protecție a datelor cu caracter personal ale Clienților și conform reglementărilor privind protecția datelor cu caracter personal.
V. Plasarea comenzilor
1. Toate informațiile despre Produsele afișate în Magazinul Online nu constituie o ofertă, ci o invitație la încheierea unui Contract, conform articolului 71 din Codul Civil.
2. Pentru a plasa o Comandă, Clientul nu trebuie să aibă un Cont. Clientul poate plasa Comenzi prin intermediul Magazinului Online în timpul disponibilității acestuia, de regulă 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi.
3. Plasarea unei Comenzi înseamnă depunerea de către Client a unei oferte de încheiere a unui Contract de vânzare a Produselor indicate în Comandă.
4. Plasarea unei Comenzi se face prin:
1) adăugarea unui Produs sau a mai multor Produse în Coș;
2) accesarea Coșului;
3) apăsarea butonului „Continuă cu finalizarea comenzii”;
4) completarea formularului de Comandă cu datele de contact și datele de livrare sau confirmarea acestora (în cazul Clienților autentificați în Cont);
5) selectarea metodei de livrare;
6) selectarea metodei de plată;
7) opțional – adăugarea unui comentariu la Comandă;
8) depunerea declarației de citire și acceptare a termenilor și condițiilor și a politicii de confidențialitate;
9) apăsarea butonului „Cumpăr și plătesc”;
10) plata prețului, conform metodei de plată alese.
5. După primirea comenzii, Vânzătorul va confirma imediat plasarea acesteia prin mesaj electronic.
6. În momentul în care Clientul primește mesajul de confirmare a Comenzii, Contractul de vânzare este considerat încheiat.
7. În cazul unor dificultăți în procesarea Comenzii, în special din cauza indisponibilității Produselor comandate, Vânzătorul va informa imediat Clientul despre cel mai scurt timp posibil de procesare sau despre imposibilitatea procesării. Clientul poate accepta atunci prelungirea termenului de procesare a Comenzii, modifica Comanda sau renunța la aceasta în totalitate. În cazul în care procesarea comenzii este imposibilă, Comanda va fi anulată, iar sumele plătite vor fi returnate Clientului de către Vânzător.
VI. Prețuri și metode de plată
1. Toate prețurile Produselor indicate în Magazinul Online sunt prețuri brute și includ TVA.
2. Prețurile Produselor nu includ costurile de livrare, care sunt indicate în timpul plasării Comenzii.
3. Prețul total și obligatoriu al Comenzii, care include atât prețul Produselor, cât și prețul livrării, este indicat de fiecare dată în etapa finală a plasării Comenzii, cu excepția Produselor non-standard, care nu pot fi expediate prin metode standard de transport, caz în care prețul trebuie calculat separat în funcție de condițiile și locul de livrare (aceste cazuri necesită contactul prealabil și stabilirea unor aranjamente individuale cu Vânzătorul).
4. Metodele de plată disponibile sunt indicate de fiecare dată în timpul plasării comenzii. Ne rezervăm dreptul de a dezactiva temporar unele metode de plată, în special din cauza unor probleme tehnice sau a altor motive care apar din partea unor terți.
5. Informăm că Operatorii de plată sunt entități separate de Vânzător, iar utilizarea metodelor de plată gestionate de aceștia se face pe baza unor contracte și regulamente separate, emise de aceste entități.
VII. Livrare
1. Vânzătorul oferă livrarea Produselor prin intermediul firmelor de curierat, la adresa indicată de Client în timpul plasării Comenzii.
În funcție de opțiunea de livrare aleasă, livrarea poate fi efectuată la:
1) adresa Clientului;
2) adresa unei terțe persoane sau
3) adresa unui punct de ridicare (locația unui centru sau a unui dispozitiv de unde Clientul poate ridica Comanda).
2. Vânzătorul este obligat să livreze un Produs conform Comenzii și fără defecte.
3. Costul livrării Produselor va fi indicat în timpul plasării Comenzii.
4. Informația despre numărul de zile lucrătoare necesare pentru expedierea Comenzii se găsește de fiecare dată pe pagina Produsului respectiv. Termenul de procesare a comenzii este calculat din momentul confirmării Comenzii. Vânzătorul menționează că timpul total de livrare nu depinde de Vânzător, ci depinde și de gestionarea firmelor externe (firme de transport) și de alți factori independenți de Vânzător.
5. În cazul unor situații care provoacă o întârziere în expedierea coletului mai mare decât timpul obișnuit de expediere în comerțul electronic, pe care Vânzătorul îl consideră a fi de 1-2 zile lucrătoare, Vânzătorul se obligă să informeze imediat Clientul.
6. După primirea Coletului, Clientul este obligat să verifice starea acestuia. În cazul livrării prin intermediul unui transportator, Clientul are dreptul să solicite întocmirea unui proces-verbal de avarie a coletului.
7. Vânzătorul nu răspunde pentru neachitarea mărfurilor din cauza unor motive care țin de Client, inclusiv din cauza indicării unei adrese de livrare incorecte. În cazul în care livrarea mărfurilor este imposibilă din cauza unor motive care țin de Client, dacă Produsul a fost expediat și au fost generate costuri de transport, Clientul este responsabil pentru costurile rezultate din această cauză.
8. Alegerea transportatorului (firmei de curierat) nu este obligatorie pentru Vânzător. Aceasta înseamnă că Vânzătorul poate folosi o altă firmă de curierat decât cea indicată de Client, cu condiția ca aceasta să ofere o calitate și parametri similari cu cei aleși de Cumpărător, precum și să nu implice costuri suplimentare pentru Client.
9. În cazul în care Clientul indică o adresă care este o adresă străină în afara Uniunii Europene și, ca urmare, livrarea generează costuri de import (TVA/taxe vamale/altele) impuse de autoritățile fiscale sau vamale ale țării de destinație sau taxe pentru serviciile de despăgubire vamală de import în țara de destinație impuse de transportator, Clientul este responsabil pentru achitarea acestor taxe. Vânzătorul nu este obligat să informeze despre aceste taxe și nici să dețină informații credibile și obligatorii despre acestea.
VIII. Asistență tehnică post-vânzare
1. Vânzătorul oferă asistență tehnică post-vânzare în limitele obișnuite pentru vânzarea Produselor disponibile în Magazin și doar pentru Clienții cu care Vânzătorul are un Contract de vânzare direct.
2. Vânzătorul nu oferă asistență tehnică post-vânzare pentru produsele achiziționate de la terți - distribuitori Nordic Tec®. Asistența tehnică post-vânzare pentru astfel de produse este responsabilitatea distribuitorului cu care Clientul are un contract de vânzare.
3. Orice problemă de montaj sau erori rezultate din montajul Produselor nu țin de Vânzător și sunt responsabilitatea executantului. Vânzătorul nu efectuează inspecții ale Produselor la locul Clientului și nu oferă verificarea corectitudinii instalării Produselor din Magazin efectuate de terți.
IX. Reclamații și neconformitatea Produsului cu Contractul
Reclamații
1. Vânzătorul nu procesează direct reclamațiile pentru Produsele achiziționate de la terți - distribuitori Nordic Tec®. Reclamațiile pentru astfel de produse sunt gestionate de distribuitorul cu care Clientul are un contract de vânzare.
2. Dacă doriți să semnalați observații legate de un Produs, Magazinul Online, modul de furnizare a Serviciilor sau procesarea Comenzilor, puteți depune o reclamație, contactându-ne la adresa de e-mail: lednet@vp.pl, folosind formularul de contact disponibil în Magazin sau în scris la adresa sediului Vânzătorului.
3. Reclamația trebuie să conțină cel puțin informații care să ne permită identificarea Clientului și să luăm măsuri în legătură cu cererea, în special:
1) nume, prenume,
2) adresă,
3) adresă de e-mail,
4) data comenzii,
5) data producerii evenimentului care face obiectul reclamației,
6) Produsele care fac obiectul reclamației,
7) circumstanțele care justifică reclamația, precum și o scurtă descriere a aplicației (în ce context a fost folosit Produsul),
8) indicarea soluției preferate pentru reclamație, eventual atașamente sub formă de fișiere sau fotografii legate de subiectul reclamației.
4. Depunerea unei reclamații pentru a fi valabilă necesită trimiterea produsului care face obiectul reclamației către Vânzător (adresa: PUH LEDNET - HALA MAGAZYNOWA, Jastrzębska 36A, 26-500 Szydłowiec, POLONIA). Vânzătorul nu soluționează reclamațiile doar pe baza fotografiilor, filmelor, relatărilor Clientului sau opiniilor terților.
5. Reclamația este examinată imediat, nu mai târziu de 14 zile de la primirea produsului. În cazul în care informațiile furnizate nu sunt suficiente pentru a soluționa cererea, Vânzătorul va solicita Clientului să completeze informațiile, caz în care termenul de soluționare a reclamației poate fi prelungit.
6. Dacă, din cauza complexității cazului sau a numărului de reclamații gestionate, soluționarea reclamației în termenul indicat în paragraful anterior nu este posibilă, Vânzătorul va contacta Clientul în termen de 14 zile de la primirea reclamației, informându-l despre motivele întârzierii și termenul estimativ de soluționare.
Neconformitatea Produsului cu Contractul
7. Drepturile Consumatorului și ale Antreprenorului în calitate de consumator, precum și responsabilitatea Vânzătorului pentru neconformitatea Produsului comandat cu Contractul sunt reglementate de prevederile Legii din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Dz. U. 2014 poz. 827, Polonia).
8. Vânzătorul este responsabil pentru neconformitatea Produsului cu Contractul de vânzare existentă la momentul livrării și descoperită în termen de doi ani de la acea dată.
9. Dacă Produsul este neconform cu Contractul, Consumatorul sau Antreprenorul în calitate de consumator poate solicita repararea sau înlocuirea acestuia.
10. Neconformitatea Produsului cu Contractul de vânzare apare dacă:
1) descrierea, tipul, cantitatea, calitatea, completitudinea și funcționalitatea Produsului nu sunt conforme cu Contractul de vânzare;
2) Produsul nu este potrivit pentru scopul specific pentru care este necesar Consumatorului sau Antreprenorului în calitate de consumator, despre care acesta a informat Vânzătorul cel târziu la momentul încheierii contractului și pe care antreprenorul l-a acceptat;
3) Produsul nu este potrivit pentru scopurile pentru care sunt utilizate de obicei produse de acest tip, ținând cont de reglementările legale, standardele tehnice sau practicile bune;
4) Produsul nu este prezent în cantitatea și nu are caracteristicile, inclusiv durabilitatea și siguranța, care sunt tipice pentru un produs de acest tip și pe care Consumatorul sau Antreprenorul în calitate de consumator le poate aștepta în mod rezonabil;
5) Produsul a fost livrat fără ambalaj, accesorii și instrucțiuni, pe care Consumatorul sau Antreprenorul în calitate de consumator le poate aștepta în mod rezonabil (subliniem că aceasta nu se aplică în cazul în care anumite accesorii sunt vândute opțional, contra cost și ca Produse separate).
11. Vânzătorul poate efectua o înlocuire atunci când persoana îndreptățită solicită repararea, sau Vânzătorul poate efectua o reparație atunci când persoana îndreptățită solicită înlocuirea, dacă aducerea Produsului în conformitate cu Contractul în modul preferat de persoana îndreptățită este imposibilă sau ar implica costuri excesive pentru Vânzător. Dacă reparația și înlocuirea sunt imposibile sau ar implica costuri excesive pentru Vânzător, acesta poate refuza să aducă produsul în conformitate cu contractul.
12. Consumatorul sau Antreprenorul cu drepturi de consumator poate depune o declarație pentru reducerea prețului sau pentru rezilierea Contractului, dacă
1) Vânzătorul a refuzat să aducă Produsul în conformitate cu Contractul;
2) Vânzătorul nu a adus Produsul în conformitate cu Contractul;
3) neconformitatea Produsului cu Contractul persistă, în ciuda faptului că Vânzătorul a încercat să îl aducă în conformitate;
4) neconformitatea Produsului cu Contractul este suficient de semnificativă încât justifică reducerea prețului sau rezilierea contractului fără a fi necesară utilizarea prealabilă a dreptului la înlocuire sau reparare;
5) din declarația Vânzătorului sau din circumstanțe reiese clar că nu va aduce Produsul în conformitate cu Contractul într-un termen rezonabil sau fără inconveniente excesive pentru Consumator sau Antreprenor cu drepturi de consumator.
13. În cazul acceptării reclamației și constatării neconformității Produsului cu contractul, Vânzătorul va contacta Consumatorul pentru a conveni asupra modalității de înlocuire a Produsului cu unul lipsit de defecte, sau, dacă acest lucru nu este posibil, pentru reducerea prețului sau rezilierea Contractului de vânzare.
14. Consumatorul pune la dispoziția Vânzătorului produsul care trebuie reparat sau înlocuit, pe cheltuiala Vânzătorului.
15. În cazul Clienților care sunt Antreprenori, răspunderea Vânzătorului pentru garantie (neconformitate cu Contractul) este exclusă.
X. Rezilierea Contractului de vânzare
1. Clientul care a încheiat un Contract de vânzare poate să îl rezilieze fără a da motive în termen de 30 de zile de la primirea Comenzii. În cazul rezilierii Contractului de vânzare, acesta este considerat neîncheiat.
2. Dreptul de reziliere a Contractului nu este acordat în cazul Contractelor al căror obiect este un Produs destinat satisfacerii nevoilor individualizate ale Clientului (produs la comandă).
3. Dreptul de reziliere a contractului se realizează exclusiv prin expediere, prin intermediul transportatorilor. Vânzătorul declară că în locul de înregistrare a activității (26-500 Szydłowiec) nu există posibilitatea returnării personale a mărfii.
4. Clientul este obligat să returneze Produsul într-o stare nedeteriorată și este răspunzător pentru scăderea valorii Produsului rezultată din utilizarea acestuia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea Produsului.
Informăm că montarea (instalarea) Produsului face ca acesta să nu mai corespundă stării nealterate. În cazul returnării unui articol folosit sau parțial deteriorat, inclusiv avarii survenite în timpul transportului la returnare, Vânzătorul poate accepta returnarea, decidând restituirea unei sume parțiale. Dacă articolul nu mai poate fi revândut ca nou, nefolosit - din suma returnată poate fi reținută o parte semnificativă a plății efectuate de Cumpărător, ajungând până la 95% din valoare.
Clientul este răspunzător pentru ambalarea corespunzătoare a Produselor și pentru eventualele avarii survenite în timpul expedierii în cadrul returnării, inclusiv din cauza transportatorului, care duc la scăderea valorii Produsului. În astfel de situații, Vânzătorul nu participă la recuperarea daunelor de la Transportator pentru scăderea valorii Produsului.
5. În cazul rezilierii Contractului de vânzare, Consumatorul sau Antreprenorul cu drepturi de consumator suportă doar costurile directe ale returnării.
6. În cazul rezilierii contractului înainte de preluarea comenzii, dar după expedierea acesteia de către Vânzător, Clientul care nu este Consumator sau Antreprenor cu drepturi de consumator suportă costurile directe ale returnării Comenzii și este obligat să ramburseze costurile de transport efectiv suportate de Vânzător, indiferent de prețul de livrare indicat în Comandă. Acest lucru se aplică și în situațiile în care livrarea în cadrul Comenzii este indicată ca fiind gratuită pentru Client.
7. Rezilierea Contractului de vânzare se face prin depunerea unei declarații corespunzătoare la adresa de e-mail: lednet@vp.pl sau în scris la sediul Vânzătorului. Vânzătorul nu acceptă declarații de reziliere a contractului telefonic sau prin SMS.
8. La depunerea declarației de reziliere a Contractului, vă rugăm să furnizați cel puțin:
1) numele și prenumele,
2) firma (pentru Antreprenorii cu drepturi de consumator),
3) data încheierii Contractului,
4) indicarea Produselor acoperite de Contract.
Atenție - în cazul comenzilor pentru care a fost emisă o factură VAT pentru activitatea comercială, condiția pentru rezilierea efectivă a Contractului este trimiterea scanării sau a unei fotografii clare a facturii corrective primite de la Vânzător, avizată cu ștampila firmei și semnătura persoanei reprezentând firma Clientului, care este necesară pentru înregistrarea corectă a returnării conform reglementărilor contabile aplicabile. Neîndeplinirea trimiterii scanării sau fotografiei facturii corrective semnate și ștampilate în termen de 10 zile va fi echivalentă cu renunțarea la reziliere și va duce la reexpedierea Produsului. În cazul refuzului de a prelua coletul, Vânzătorul este îndreptățit să perceapă taxele corespunzătoare pentru depozitarea Produsului, fără a aduce atingere drepturilor Clienților cu drepturi de consumator.
Furnizarea de informații incomplete poate duce la întârzierea sau imposibilitatea procesării returnării.
9. Pentru respectarea termenului, este suficientă trimiterea declarației de reziliere înainte de expirarea acestuia.
10. Produsul returnat trebuie expediat la adresa Vânzătorului indicată în punctul 1 din Capitolul I al prezentului Regulament. Consumatorul sau Antreprenorul cu drepturi de consumator este obligat să returneze Produsul Vânzătorului fără întârziere, nu mai târziu de 14 zile de la data rezilierii Contractului de vânzare. Pentru respectarea termenului, este suficientă expedierea Produsului la adresa indicată înainte de expirarea acestui termen.
11. Vânzătorul va rambursa, ca urmare a rezilierii Contractului, toate plățile primite în legătură cu Comanda, inclusiv costul de livrare, în termen de 14 zile de la primirea declarației complete de reziliere a Contractului de vânzare. Vânzătorul poate însă să amâne rambursarea până la primirea Produsului returnat sau a dovezii expedierii Produsului, în funcție de care dintre aceste evenimente are loc mai devreme.
12. Dacă Consumatorul sau Antreprenorul cu drepturi de consumator care exercită dreptul de reziliere a ales o metodă de livrare a Comenzii diferită de cea mai ieftină metodă standard de livrare oferită la plasarea Comenzii, Vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare suportate de Client.
13. Vânzătorul efectuează rambursarea utilizând aceeași metodă de plată ca cea utilizată de Consumator, cu excepția cazului în care Consumatorul a acceptat în mod expres o altă metodă de rambursare care nu implică costuri pentru acesta.
14. Dacă declarația de reziliere a Contractului de vânzare este depusă înainte de confirmarea Comenzii de către Vânzător, comanda va fi anulată.
XI. Modalități alternative de soluționare a reclamațiilor și de recuperare a creanțelor
1. Consumatorul și Antreprenorul cu drepturi de consumator, după încheierea procedurii de reclamație descrise în Capitolul X al Regulamentului, au posibilitatea de a utiliza modalități alternative de soluționare a reclamațiilor și de recuperare a creanțelor, conform reglementărilor poloneze și românești.
XII. Newsletter
1. Serviciul Newsletter constă în trimiterea periodică către Clienți a mesajelor e-mail care îi informează despre cele mai recente actualizări, promoții, noutăți sau conținut interesant legat de marca și produsele Nordic Tec®.
2. Pentru a beneficia de serviciul Newsletter, Clientul introduce adresa de e-mail și depune declarația corespunzătoare în cadrul formularului de înscriere la Newsletter, utilizând funcționalitatea Magazinului Online.
3. Condiția pentru activarea Newsletterului este confirmarea de către Client a înscrierii prin intermediul linkului de activare trimis la adresa de e-mail a Clientului. În momentul confirmării de către Client, se încheie un contract pentru furnizarea serviciului Newsletter pe cale electronică.
4. Clientul poate renunța în orice moment la primirea Newsletterului prin dezabonarea utilizând linkul inclus în partea de jos a fiecărui mesaj trimis în cadrul Newsletterului.
XIII. Obligația de informare în conformitate cu GPSR - privind aspectele de siguranță ale utilizării produselor NORDIC TEC
Toate aspectele legate de siguranța utilizării și montării produselor NORDIC TEC au fost grupate pe o pagină separată, care poate fi găsită mai jos:
CANALE DE COMUNICARE cu proprietarul magazinului / producătorul și proprietarul mărcii NORDIC TEC
pentru raportarea problemelor legate de produse, inclusiv informații despre accidente sau probleme de siguranță în legătură cu utilizarea produselor Nordic Tec:
- adresa de e-mail: lednet@vp.pl
- formular de contact: https://nordictec-shop.ro/contact
- în scris la adresa: PUH LEDNET Hala Magazynowa nr 1, Jastrzębska 36A, 26-500 Szydłowiec, POLONIA
XIV. Dispoziții finale
1. Prezentul Regulament rămâne disponibil gratuit și fără întrerupere în Magazinul Online.
2. Limba oficială a Regulamentului și a contractelor încheiate în conformitate cu acesta este limba română.
3. În cazul unui litigiu pe baza contractelor încheiate, Părțile vor căuta în primul rând să rezolve problema pe cale amiabilă.
4. Legea aplicabilă pentru soluționarea oricăror litigii pe baza prezentului Regulament este legea poloneză.
5. Cu excepția excluderilor prevăzute de legislația privind drepturile consumatorilor, orice litigii pe baza Regulamentului vor fi soluționate de instanța de drept comun competentă în funcție de sediul Vânzătorului.
6. Conținutul Regulamentului poate fi modificat. Modificarea Regulamentului nu afectează drepturile dobândite de Clienți înainte de data intrării în vigoare a modificărilor. Noul Regulament intră în vigoare în termen de 7 zile de la data publicării acestuia pe Site-ul Web. Clientul va fi informat în fiecare caz despre modificarea Regulamentului pe cale electronică, la adresa de e-mail furnizată în timpul înregistrării, în termen de 7 zile înainte de intrarea în vigoare a noului Regulament. În cazul în care Clientul nu acceptă noul conținut al Regulamentului, Clientul este obligat să notifice acest lucru Vânzătorului, notificarea având ca efect rezilierea contractului de furnizare a serviciilor electronice.